fredag 24 april 2009

Long time no see...


Hej alla nära kära och alla övriga Bruno fans!


Har precis klivit ut från duschen och känner mig fräsch för en gångs skull. Matte tyckte att nu var det dags, och jag kan verkligen hålla med. För övrigt så flyter tiden på med en ruskig fart. Jag har nu nått upp till den ärevördiga vikten av 34 kilo, och det innebär att jag inte bara känner mig större, alla andra hundar som jag möter, känns också mindre. Men vad gör det, jag vill ju bara busa och lukta.

Förresten, jag var borta hos Kayla häromdagen, och jag måste säga att hon luktade väldigt konstigt där bak.

Dom pratade om att hon löper och har gjort det de sista två veckorna. Vadå de sista två veckorna, hon har inte gjort något annat i sitt liv än löpt runt, runt, runt! Ni vet, hon är en Jack Russel. Det är nästan så att jag blir trött så fort jag ser henne.

Sedan så hände någon märkligt, jag fick för mig att jag skulle klättra upp på hennes rygg! Fattade inte vad som gick åt mig.


Missade veckans valpkurs, men vaddå, har dom inte fattat att jag redan är full lärd?


Imorgon så skall jag på min första fotbollsmatch och skall se på Antons match. Hoppas dom spelar bra, samt att det finns fler som tar med sina jyckar.


Förresten, Polly, Totte och Ted, hoppas vi syns snart? Och, du Polly, om du har några gamla slitna sockar så får du gättegärna ge dom till mig. Men du, lova och inte säga någonting till min Matte och Husse!


So long


Bruno den Store

Eder DDB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar