fredag 13 februari 2009

Familjen Nilsson's på besök




Igår så kom Challe och barnen Ted, Totte och Polly på besök. Jättekul och det visade sig att de hade följt mig på min och barnens blogg. Så de visste lite grann om vem jag var. Dessutom så hade de med sig presenter i form av en pingvin som gnäller pipigt när jag biter han hårt. Och för att inte glömma de goda hundkexen. Först fick jag en från Ted när jag satt duktigt och sedan en av Totte, men när det var Pollys tur så var det nära att jag inte fick någon. Husse pratade om godis och då började Polly att knapra på kexet, men husse fick förklarat för Polly att det var "hundgodis" och då fick jag mitt kex av Polly.


Det visade sig också att Challe var lite allergisk mot hundar, men med mig så var det ytterst lite. Att jag var så fin underlättade sa hon. Och vet ni vad?


Polly hade ytterligare en present till mig som hon och alla inte visste om! Nämligen TVÅ PAR BARNSOCKAR. MUMS. De hade inga bevis mot mig och Husse hade bara sett mig tugga och svälja något. Att sedan ett par sockar försvinner kan man ju inte anklaga mig för.

Men nått gott för alltid något dåligt med sig, och i morse så spydde jag upp beviset, och Husse tog bildbevis för att kunna styrka brottet. Undrar om de blir rena i tvätten?

Återkommer framöver med mer nyheter.

Häls

DDB Bruno

1 kommentar:

  1. Oj oj oj...konstiga matvanor Bruno har fått ;)
    jag tittade på bildbeviset...såg inget vidare aptitligt ut precis....;) men det är ju bättre en sten kanske !

    Härligt att höra att ni har det bra tillsammans, så får vi väl hoppas på en liten date lite längre fram :)

    Ha det gott
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera